JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC and Josef TRNA. Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? (Pedagogical Content Knowledge or Pedagogical Content Knowledge?). 1st ed. Brno: Paido, 2007, 124 pp. Pedagogický výzkum v teorii v praxi. ISBN 978-80-7315-139-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1353305, author = {Janík, Tomáš and Brebera, Pavel and Dobrý, Lubomír and Kansanen, Pertti and Píšová, Michaela and Najvar, Petr and Seebauerová, Renate and Slavík, Jan and Švec, Vlastimil and Trna, Josef}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {pedagogical content knowledge}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-139-3}, publisher = {Paido}, title = {Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu?}, year = {2007} }
TY - BOOK ID - 1353305 AU - Janík, Tomáš - Brebera, Pavel - Dobrý, Lubomír - Kansanen, Pertti - Píšová, Michaela - Najvar, Petr - Seebauerová, Renate - Slavík, Jan - Švec, Vlastimil - Trna, Josef PY - 2007 TI - Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? VL - Pedagogický výzkum v teorii v praxi PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151393 KW - pedagogical content knowledge N2 - Studie realizované týmem autorů nabízejí pohled na zavedení pojmu pedagogical content knowledge v pedagogice, charakterizují jeho ustanovení v pedagogickém výzkumu a zvažují přínos tohoto pojmu k aktuální diskusi o problematice kurikula a oborových didaktik. ER -
JANÍK, Tomáš, Pavel BREBERA, Lubomír DOBRÝ, Pertti KANSANEN, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR, Renate SEEBAUEROVÁ, Jan SLAVÍK, Vlastimil ŠVEC and Josef TRNA. \textit{Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? (Pedagogical Content Knowledge or Pedagogical Content Knowledge?)}. 1st ed. Brno: Paido, 2007, 124 pp. Pedagogický výzkum v teorii v praxi. ISBN~978-80-7315-139-3.
|