Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1353994, author = {Syslová, Zora and Horká, Hana}, booktitle = {Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016}, keywords = {action research; life-long learning; kindergarten; professional development; reflection; self-reflection; kindergarten teacher; video recordings}, language = {cze}, title = {Reflexe jako základ kontinuálního profesního učení na pedagogické fakultě}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 1353994 AU - Syslová, Zora - Horká, Hana PY - 2016 TI - Reflexe jako základ kontinuálního profesního učení na pedagogické fakultě KW - action research KW - life-long learning KW - kindergarten KW - professional development KW - reflection KW - self-reflection KW - kindergarten teacher KW - video recordings N2 - Prezentace se zabývá rozvojem profesních kompetencí s cílem zjistit úroveň reflektivních dovedností absolventů oboru Učitelství pro MŠ v celoživotním vzdělávání a v kombinované formě studia. Poukazuje na specifika vysokoškolské přípravy učitelů mateřských škol, která vycházejí z reflektivního modelu učitelského vzdělávání. Teoretická východiska opřená o několik relevantních modelů reflexe (Farell, 2002; Korthagen et al., 2011; aj.) jsou ilustrována výsledky výzkumného šetření. Ty potvrdily oprávněnost požadavků na podporu reflexe ve výuce. Proniknout do složitosti pedagogických jevů, orientovat se v nich a nacházet efektivní způsoby řešení může učitel pouze tehdy, dostane-li se jeho reflexe na kritickou úroveň. ER -
SYSLOVÁ, Zora a Hana HORKÁ. Reflexe jako základ kontinuálního profesního učení na pedagogické fakultě. In \textit{Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016}. 2016.
|