Detailed Information on Publication Record
2016
Možnosti využití QR kódu ve výuce
SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ and Arnošt DUBOVÝBasic information
Original name
Možnosti využití QR kódu ve výuce
Authors
SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ and Arnošt DUBOVÝ
Edition
Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2016, 0323-0449
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
QR kód; výuka, Brno
Změněno: 19/9/2016 08:29, RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
Abstract
V originále
Do výuky na všech stupních škol neustále pronikají nové technologie, které je nezbytné využívat, aby výuka neztrácela kontakt s žáky, kteří tyto technologie používají v běžném životě. To klade vysoké nároky nejen na techniku, ale také na znalosti a dovednosti učitele tyto technologie využívat. Jak ukazují některé studie, je chytrý mobilní telefon nebo tablet s vhodně využitými aplikacemi velmi silným výukovým nástrojem a měl by být zahrnut do výuky na všech stupních škol. Jednou z technologií, jež je velice snadná na použití a skrývá v sobě velký výukový potenciál, je QR kód. QR kód je směsicí černobílých čtverečků různé velikosti připomínající nevzhledně rozsypaný čaj, avšak s ohromujícím využitím. Zkratka „QR“ pochází z anglického „quick response“, což v doslovném překladu znamená „rychlá odpověď“ a ve skutečnosti tomu tak opravdu je.
Links
MUNI/FR/1191/2014, interní kód MU |
|