J 2016

Možnosti využití QR kódu ve výuce

SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ and Arnošt DUBOVÝ

Basic information

Original name

Možnosti využití QR kódu ve výuce

Authors

SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ and Arnošt DUBOVÝ

Edition

Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2016, 0323-0449

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

QR kód; výuka, Brno
Změněno: 19/9/2016 08:29, RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.

Abstract

V originále

Do výuky na všech stupních škol neustále pronikají nové technologie, které je nezbytné využívat, aby výuka neztrácela kontakt s žáky, kteří tyto technologie používají v běžném životě. To klade vysoké nároky nejen na techniku, ale také na znalosti a dovednosti učitele tyto technologie využívat. Jak ukazují některé studie, je chytrý mobilní telefon nebo tablet s vhodně využitými aplikacemi velmi silným výukovým nástrojem a měl by být zahrnut do výuky na všech stupních škol. Jednou z technologií, jež je velice snadná na použití a skrývá v sobě velký výukový potenciál, je QR kód. QR kód je směsicí černobílých čtverečků různé velikosti připomínající nevzhledně rozsypaný čaj, avšak s ohromujícím využitím. Zkratka „QR“ pochází z anglického „quick response“, což v doslovném překladu znamená „rychlá odpověď“ a ve skutečnosti tomu tak opravdu je.

Links

MUNI/FR/1191/2014, interní kód MU
Name: GeOgraphic Outdoor Learning (Acronym: GOOL)
Investor: Masaryk University