Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1354558, author = {Sucháček, Petr}, booktitle = {XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016}, keywords = {diaogic teaching; microteaching; science teacher; preservice teacher training}, language = {cze}, title = {Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky?}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 1354558 AU - Sucháček, Petr PY - 2016 TI - Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? KW - diaogic teaching KW - microteaching KW - science teacher KW - preservice teacher training N2 - V příspěvku si kladu za cíl představit výsledky výzkumu, který probíhal v rámci výuky předmětu pedagogická komunikace a byl zaměřen na studenty učitelství přírodovědných předmětů. Studenti měli za úkol implementovat v maximální možné míře prvky dialogického vyučování (otevřené otázky vyšší kognitivní náročnosti - OO VKP, uptake a otevřená diskuze- OD) do svého mikrovyučování (15 minutová výuka pro spolužáky). Studenti byli úspěšní v různé míře a dají se rozdělit do třech skupin. V čem se skupiny liší, bude také diskutováno. ER -
SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? (Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?). In \textit{XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016}. 2016.
|