2017
Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business
SUCHÁNEK, Petr, Jiří RICHTER a Maria KRÁLOVÁZákladní údaje
Originální název
Customer Satisfaction with Quality of Products of Food Business
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří RICHTER (203 Česká republika, domácí) a Maria KRÁLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Prague Economic Papers : Quarterly Journal of Economic Theory and Policy, Vysoká škola ekonomická v Praze, 2017, 1210-0455
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 0.409
Kód RIV
RIV/00216224:14560/17:00095892
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
UT WoS
000393933100002
Klíčová slova anglicky
company performance; competition; customer expectation; customer satisfaction; food industry; quality; quality management; repurchase
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2018 20:22, Mgr. et Mgr. Nikol Zachovalová Barochová
Anotace
V originále
This article is a part of a specific research output called Quality Influence on the Performance and Competitiveness of the Company. One of the research phases is elaborated in this article; its subject is measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence on the customer satisfaction. The research confirms close relations between customers’ quality perception, their satisfaction and the level of fulfilment of their demands.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MU |
|