RODRÍGUEZ GARCÍA, Cristina. El tratamiento del error en la clase de ELE desde la perspectiva de estudiantes universitarios checos y eslovacos. In "Caminos del hispanismo" (Encuentro de hispanistas 2016) en Ostrava. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název El tratamiento del error en la clase de ELE desde la perspectiva de estudiantes universitarios checos y eslovacos
Název česky Práce s chybami v hodinách španělštiny z pohledu studentů
Název anglicky Error correction in Spanish class from the students' point of view
Autoři RODRÍGUEZ GARCÍA, Cristina (724 Španělsko, garant, domácí).
Vydání "Caminos del hispanismo" (Encuentro de hispanistas 2016) en Ostrava, 2016.
Další údaje
Originální jazyk španělština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00091258
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky aplikovaná lingvistika; analýza chyb; oprava chyb; španělština jako cizí jazyk; ústní projev
Klíčová slova anglicky corrective feedback; errors; learning process; Spanish as a Foreign Language; speaking; teaching
Štítky kontrola_RIV, rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D., učo 232398. Změněno: 12. 7. 2017 16:22.
Anotace
El objetivo principal de esta comunicación es hacer una reflexión sobre el tratamiento del error en las clases de ELE considerando las creencias y las actitudes de un grupo de estudiantes universitarios. A partir de las distintas estrategias de realimentación correctiva de las que dispone el docente, presentaremos el estudio práctico que hemos llevado a cabo para conocer la percepción de los aprendices ante las correcciones de sus errores.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to reflect briefly on the corrective feedback given in Spanish class seen from the perspective of a group of college students. Considering the range of corrective feedback strategies that we can use as teachers, we will present the study carried out, the goal of which was to discover the students' beliefs and attitudes towards error correction.
Návaznosti
MUNI/A/1128/2015, interní kód MUNázev: Románské jazyky a románské literatury (Akronym: ROMJAZLIT)
Investor: Masarykova univerzita, Románské jazyky a románské literatury, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 03:20