HOFMANN, Eduard, Iva FRÝZOVÁ, Hana SVOBODOVÁ a Radek DURNA. Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole. In Miroslav Prokša, Anna Drozdíková. Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Prirodovedecká fakulta. s. 61-67. ISBN 978-80-223-4175-2. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole
Název anglicky Fieldwork as a specific form of learning in teaching at primary school
Autoři HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, domácí), Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radek DURNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Bratislava, Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní, od s. 61-67, 7 s. 2016.
Nakladatel Univerzita Komenského v Bratislave, Prirodovedecká fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00091326
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-223-4175-2
Klíčová slova česky terénní výuka; základní škola; biologie; geografie
Klíčová slova anglicky field work; elementary school; biology; geography
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Iva Frýzová, učo 12077. Změněno: 22. 3. 2017 08:59.
Anotace
Příspěvek představuje výchozí bod pro výzkum specifických forem vzdělávání - výuky v terénu, která je v současné době vyučována na PdF MU. Příspěvek prezentuje různé oblasti výzkumu, metodik a hypotéz, na které se snažíme v souvislosti s realizovaným výzkumem terénní výuky jako silné výukové strategie, odpovědět.
Anotace anglicky
A contribution represents a starting point for research into specific educational forms - fieldwork that is currently taking place the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. The paper presents various areas of research, methodology and hypotheses, which we try to answer the questions raised by the research.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 17:13