STAUDKOVÁ, Hana. Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání (Using phenomenographic approach : An example of research on digital technologies in education). Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, vol. 26, No 3, p. 442-456. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1358099, author = {Staudková, Hana}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442}, keywords = {phenomenography; higher education research; digital technology in education}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497}, volume = {26}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1358099 AU - Staudková, Hana PY - 2016 TI - Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání JF - Pedagogická orientace VL - 26 IS - 3 SP - 442-456 EP - 442-456 PB - Česká pedagogická společnost SN - 12114669 KW - phenomenography KW - higher education research KW - digital technology in education UR - https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497 L2 - https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497 N2 - Příspěvek se věnuje možnostem využití fenomenografie v pedagogickém výzkumu na příkladu výzkumu digitálních technologií ve vzdělávání. Tato výzkumná orientace je v českém prostředí téměř neznámá a hlavním cílem příspěvku je otevřít diskusi o možnostech jejího využití. ER -
STAUDKOVÁ, Hana. Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání (Using phenomenographic approach : An example of research on digital technologies in education). \textit{Pedagogická orientace}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, vol.~26, No~3, p.~442-456. ISSN~1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442.
|