J 2016

Meaning(s) of Otakar Zich's concept of the 'semantic image'

LÁNSKÁ, Dita

Základní údaje

Originální název

Meaning(s) of Otakar Zich's concept of the 'semantic image'

Autoři

LÁNSKÁ, Dita (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Theatralia, Brno, Masarykova univerzita, 2016, 1803-845X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Digitální knihovna FF MU

Kód RIV

RIV/00216224:14210/16:00091405

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

DOI

http://dx.doi.org/10.5817/TY2016-2-6

Klíčová slova anglicky

Otakar Zich; semantic image; Czech aesthetics

Štítky

rivok

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2017 18:22, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

This paper deals with Otakar Zich’s concept of the ‘semantic image’. The author analyses Zich’s aesthetical studies to observe changes in his interpretation of this concept over time. On the basis of the thinking regarding this concept, Zich began to differentiate between semiotic layers of a work of art. So, we can consider him the forerunner of Czech semiotic thinking, with regards to art theory and aesthetics.

Návaznosti

MUNI/A/1130/2015, interní kód MU
Název: Aktuální metodologické trendy teatrologického výzkumu (Akronym: DIVMETOD)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální metodologické trendy teatrologického výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
Zobrazeno: 4. 11. 2024 12:05