TRNA, Josef and Eva TRNOVÁ. Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání (Modules with experiments in IBSE). 1st ed. Brno: Paido, Masarykova univerzita, 2015, 133 pp. Pedagogický vývoj a inovace 2. ISBN 978-80-7315-252-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Name in Czech Moduly s experimenty v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Name (in English) Modules with experiments in IBSE
Authors TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Eva TRNOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, 133 pp. Pedagogický vývoj a inovace 2, 2015.
Publisher Paido, Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/15:00091448
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-252-9
Keywords (in Czech) experiment; IBSE; modul; přírodovědné vzdělávání
Keywords in English experiment; IBSE; module; science education
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Changed: 23/3/2017 10:28.
Abstract
Kniha prezentuje specifické téma efektivního aplikování experimentů v IBSE. Jádrem knihy jsou výstupy výzkumu a vývoje modulů s experimenty v IBSE. Cílem knihy je také implementace modulů s experimenty ve vzdělávání nadaných žáků, NET-generace a znevýhodněných.
Abstract (in English)
The book presents the specific topic of the effective application of experiments in IBSE. The research results of the role of experiments inIBSE and development of the module with experiments in IBSE as a science educational innovation are the core of the book. The aim of this book is also implementation of the modules with experiments in IBSE in the education of gifted students, students-members of the Net-generation and disadvantaged students.
Links
266589, interní kód MUName: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Acronym: PROFILES)
Investor: European Union, Cooperation
PrintDisplayed: 27/7/2024 13:53