ŠILHAN, Zdeněk, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Lenka VAŘECHOVÁ, Josef KUNC and Petr TONEV. Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie (Teenagers in shopping centers: differences in shopping behavior on the example of Brno shopping centers Vaňkovka and Olympia). 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie
Name (in English) Teenagers in shopping centers: differences in shopping behavior on the example of Brno shopping centers Vaňkovka and Olympia
Authors ŠILHAN, Zdeněk (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Zdeněk DVOŘÁK (203 Czech Republic, belonging to the institution), Markéta CHALOUPKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka VAŘECHOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Josef KUNC (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Petr TONEV (203 Czech Republic).
Edition 2016.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50602 Public administration
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/16:00091537
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) teenageři; nákupní centra; nákupní chování; rozdíly; Brno
Keywords in English teenagers; shopping centers; shopping behaviour; differences; Brno city
Changed by Changed by: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D., učo 322145. Changed: 13/12/2019 11:59.
Abstract
Cílem prezentace bylo představit vybrané výsledky výzkumů nákupního chování a nákupních preferencí teenagerů bydlících či studujících v Brně. Pro komparaci byla využita dvě nejoblíbenější a nejvíce navštěvovaná nákupní centra v Brně – Galerie Vaňkovka nacházející se v blízkosti centra a periferní Olympia disponující výrazně širší nabídkou zábavy a trávení volného času.
Abstract (in English)
The aim of this presentation was to present the selected results of the shopping behavior and preferences of the teenagers living or studying in Brno. Two most popular and most visited shopping centers in Brno were selected for the comparison. – the Vaňkovka Gallery, located near the center and peripheral the Olympia, offering the significantly wider range of entertainment and leisure.
Links
MUNI/A/0943/2015, interní kód MUName: Nákupní centra a nákupní zvyklosti teenagerů: modelový příklad města Brna
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 1/5/2024 15:28