SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? (POWER AND STUDENT TEACHERS: HOW DOES THIS COMBINATION WORK?). Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2016, vol. 21, No 3, p. 183-189. ISSN 1803-7437.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ?
Name in Czech MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ?
Name (in English) POWER AND STUDENT TEACHERS: HOW DOES THIS COMBINATION WORK?
Authors SUCHÁČEK, Petr.
Edition 2016.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Review
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Tags pregraduální příprava učitelů, současné vzdělávání, výuková komunikace
Changed by Changed by: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Changed: 14/11/2016 09:58.
Abstract
recenze knihy Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová, J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru. Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Brno: Masarykova univerzita.
Abstract (in English)
book review: Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová, J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru. Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Brno: Masarykova univerzita.
Links
MUNI/A/1147/2015, interní kód MUName: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 19/7/2024 10:19