Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@atricle{1360240, author = {Sucháček, Petr}, article_number = {3}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ?}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/1552/1821}, volume = {21}, year = {2016} }
TY - ID - 1360240 AU - Sucháček, Petr PY - 2016 TI - MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? JF - Studia paedagogica VL - 21 IS - 3 SP - 183-189 EP - 183-189 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/1552/1821 N2 - recenze knihy Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová, J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru. Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Brno: Masarykova univerzita. ER -
SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? (POWER AND STUDENT TEACHERS: HOW DOES THIS COMBINATION WORK?). \textit{Studia paedagogica}. Masarykova univerzita, 2016, vol.~21, No~3, p.~183-189. ISSN~1803-7437.
|