VOJTOVÁ, Věra. INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION. 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION
Name in Czech Inkluzivní předškolní vzdělávání
Authors VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 2016.
Other information
Original language English
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Spain
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/16:00092088
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) inkluzivní vzdělávání; předškolní vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; diagnostika; evaluace;
Keywords in English inclusive education; early chidlhood education; special educational needs; assessment; evaluation.
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 1/12/2016 12:27.
Abstract
When attending inclusive early childhood education all children develop and learn provided they experience stimulating and challenging opportunities in the social and physical environment. The focus in the questionnaire is on participation, in the sense of attending activities and being actively engaged in activities and interaction.
Abstract (in Czech)
V předškolním vzdělávání se děti rozvíjí a učí ve stimulujícím sociálním a materiálním prostředí, pokud jim poskytuje odpovídající příležitosti. Evaluační nástroj je zaměřen na jejich vyhodnocení ve vztahu k aktivnímu zapojení dětí na činnostech a interakcích.
PrintDisplayed: 26/4/2024 11:37