ČERNÝ, Michal. Distance education via webinars : research and practice. Online. In Beseda, Jan. DisCo 2016 : Towards open education and information society : 11th conference reader. Prague: Center for Higher Education Study, 2016, s. 12-24. ISBN 978-80-86302-62-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Distance education via webinars : research and practice
Autoři ČERNÝ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Prague, DisCo 2016 : Towards open education and information society : 11th conference reader, od s. 12-24, 13 s. 2016.
Nakladatel Center for Higher Education Study
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00092112
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-86302-62-1
UT WoS 000390841900003
Klíčová slova anglicky webinar; distance education; eLearning; online learning; connectivism; pedagogical theory
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 15. 8. 2019 16:25.
Anotace
The paper examines different implementation models webinars to education within the university courses and in lifelong learning, we made during the last three years have been within the Division of Information and Library Studies - Course work with information, webinars, conferences and seminars, teacher training, individual mentoring or distance lectures for a foreign lecturer. In the context of the data obtained will try to show some characteristics that are associated with this form of education-related and outline their practical implementation. All courses were implemented in Adobe Connect, so in terms of some technological similarities easily comparable.
Návaznosti
MUNI/A/1121/2015, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:16