ZAŇKO, Taťjana. Paremiologičeskije jedinicy v processe obučenija RKI. In Anastasia Sokolova. Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku XII / Current Issues of the Russian Language Teaching XII. 1. elektronické vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 43-48. ISBN 978-80-210-8403-2. doi:10.5817/CZ.MUNI.P210-8403-2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Paremiologičeskije jedinicy v processe obučenija RKI
Název česky Paremiologické jednotky ve výuce ruského jazyka jako cizího
Název anglicky Paremiological Units in Learning Russian as a Foreign Language
Autoři ZAŇKO, Taťjana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. elektronické vydání. Brno, Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku XII / Current Issues of the Russian Language Teaching XII, od s. 43-48, 6 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60201 General language studies
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00095948
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8403-2
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8403-2016
UT WoS 000399973500006
Klíčová slova česky přísloví a pořekadla; lingvokulturologická kompetence; paremiologické minimum; výuka ruského jazyka jako cizího
Klíčová slova anglicky proverbs; lingvoculturological kompetence; paremiological minimum; learning Russian as a foreign language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Taťjana Zaňko, Ph.D., učo 403430. Změněno: 8. 4. 2018 21:42.
Anotace
V dannoj statje predlagajutsja nekotoryje vozmožnosti ispolzovanija paremiologičeskogo materiala v processe uzučenija različnych oblastej russkoj lingvistiki. Privedeny primery vvedenija poslovic i pogovorok v process obučenija v zavisimosti ot urovnija znanija studentov, ot postavlennoj celi i t.d. V statje takže rassmatrivaetsja problema opredelenija mesta poslovic i pogovorok po otnošeniju k jazyku.
Anotace anglicky
This article offers some possibilities of using paremiological material in the process of studying various areas of Russian linguistics. It is giving some examples of the introduction of proverbs and sayings in the learning process, depending on the level of knowledge of students, on the purpose, etc. The article also considers the problem of determining the place of proverbs and sayings in relation to language.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:01