KOLEJKA, Jaromír, Kateřina BATELKOVÁ, Karel KIRCHNER, Tomáš KREJČÍ, Jana ZAPLETALOVÁ and Petr RAPANT. Geografická data a poznatky ve scénářích podpory krizového řízení pomocí GIS (Geographic data and know-how in disaster management scenario supported by GIS). In Mezinárodní workshop "Aktuální environmentální hrozby a jejich impakt v krajině". 2016. ISBN 978-80-86407-65-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Geografická data a poznatky ve scénářích podpory krizového řízení pomocí GIS
Name in Czech Geografická data a poznatky ve scénářích podpory krizového řízení pomocí GIS
Name (in English) Geographic data and know-how in disaster management scenario supported by GIS
Authors KOLEJKA, Jaromír, Kateřina BATELKOVÁ, Karel KIRCHNER, Tomáš KREJČÍ, Jana ZAPLETALOVÁ and Petr RAPANT.
Edition Mezinárodní workshop "Aktuální environmentální hrozby a jejich impakt v krajině" 2016.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Conference abstract
Field of Study 30305 Occupational health
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-86407-65-4
Keywords (in Czech) riziko sesouvání zeminy, riziko přívalové povodně, toxická nehoda, komunikace
Keywords in English landslide risk, flash flood risk, toxic accident, communication
Tags accident, flash flood, GIS, risk assessment, warning
Changed by Changed by: prof. RNDr. Jaromír Kolejka, CSc., učo 1107. Changed: 6/12/2016 23:09.
Abstract
Tým odborníků vypracoval celkem pět metodik, které mohou sloužit operativně k optimalizaci řešení vybraných krizových situací, ať již způsobených přírodními, anebo antropogenními faktory. Přemětem studií byly především přívalové povodně, rychlé svahové pohyby a havárie na komunikacích s únikem škodlivé kapalné látky. Sestavené postupy se vesměs opírají o veřejně dostupná data.
Abstract (in English)
Tým odborníků vypracoval celkem pět metodik, které mohou sloužit operativně k optimalizaci řešení vybraných krizových situací, ať již způsobených přírodními, anebo antropogenními faktory. Přemětem studií byly především přívalové povodně, rychlé svahové pohyby a havárie na komunikacích s únikem škodlivé kapalné látky. Sestavené postupy se vesměs opírají o veřejně dostupná data.
PrintDisplayed: 22/7/2024 17:23