Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1364727, author = {Mareš, Jan and Kohoutek, Tomáš}, booktitle = {Učíme psychologii / Teaching psychology 2016}, keywords = {wellbeing; beginning teachers; professional identity; professional socialization}, language = {cze}, title = {Začínající učitelé a jejich well-being}, url = {http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 1364727 AU - Mareš, Jan - Kohoutek, Tomáš PY - 2016 TI - Začínající učitelé a jejich well-being KW - wellbeing KW - beginning teachers KW - professional identity KW - professional socialization UR - http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html L2 - http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html N2 - Konferenční příspěvek představuje výsledky prvních dvou vln výzkumné studie (N=126) realizované v říjnu 2015 - červnu 2016 na reprezentativním vzorku začínajících učitelů (do třech let v praxi) ze třech krajů ČR. Data byla sbírána prostřednictvím online testovacícho sytému SED (Konečný, Mareš, Ježek, 2010). Cílem studie bylo zjistit názory začínajících učitelů na jejich praxi, jejich subjektivní životní pohodu a jejich ochotu zůstat v profesi (v rámci projektu GA15-12956S). Naše výsledky jsou interpretovány v kontextu modelu profesní socializace (Fessler, Ingram, 2003 mod. Lukas, 2008), well-beingu u začínajících učitelů (Saaren a kol., 2006). Možné souvislosti jsou diskutovány i kontextu teorie vynořující se dospělosti a profesní socializace (Lukas, 2008). ER -
MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Začínající učitelé a jejich well-being. In \textit{Učíme psychologii / Teaching psychology 2016}. 2016.
|