EN

Dotazník báze moci učitele: verze pro studenty učitelství. Zkušenosti s využitím ve výukové praxi

MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Dotazník báze moci učitele: verze pro studenty učitelství. Zkušenosti s využitím ve výukové praxi. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dotazník báze moci učitele: verze pro studenty učitelství. Zkušenosti s využitím ve výukové praxi
Název anglicky Teacher Power Bases Questionaire: a version for students and teachers. Experience with applications in teaching practice
Autoři MAREŠ, Jan a Josef LUKAS.
Vydání Pedagogická diagnostika a evaluace 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učitel; stdent učitelství; interakce se třídou; báze moci učitele; převod dotazníku; TPUS
Klíčová slova anglicky Teacher; student teacher; interaction with the class; the teacher power bases; questionnaire adaptation; TPUS (Teacher Power Use Scale)
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 12. 12. 2016 15:18.
Anotace
Příspěvek představuje zkušenosti s převodem dotazníku TPUS (Teacher Power Use Scale) do českého kulturního prostředí ve verzi pro učitele a ve verzi pro studenty učitelství. V příspěvku je představena výsledná verze dotazníku mapující používané báze moci učitele v interakci se školní třídou a psychometrické parametry české verze nástroje a zkušenosti s její pilotáží i využitím v ve výukové praxi studentů učitelství.
Anotace anglicky
The paper presents experience with the adaptation of the questionnaire TPUS (Teacher Power Use Scale) in the Czech cultural environment for teachers and for student teachers. In the paper we present the final version of the adapted questionnaire used for mapping the base can interact with the teacher in a classroom and psychometric parameters Czech version of the tool and experience with student teachers undergraduate teaching.
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaVNázev: Moc ve školních třídách studentů učitelství
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
1364733 /1 Mareš, J. 12. 12. 2016

Vlastnosti

Název
1364733
Aplikace
Obnovit.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/repo/1364733/
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/repo/1364733/
Adresa do Správce
https://is.muni.cz/auth/repo/1364733/?info
Ze světa do Správce
https://is.muni.cz/repo/1364733/?info
Vloženo
Po 12. 12. 2016 15:18, Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887
  • osoba Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918
Atributy
 
Sepetna_2016_adaptace_TPUS_studenti_ucit.pptx   Verze souboru Mareš, J. 12. 12. 2016

Práva

Právo číst
 
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887
  • osoba Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918
Atributy
 
Vytisknout
Požádat autora o autorský výtisk Zobrazeno: 25. 3. 2019 11:03

Další aplikace