Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1365858, author = {Procházka, Jakub and Ďuriník, Michal}, address = {Nitra}, booktitle = {Work and Organizational Psychology 2016}, editor = {E. Sollarova a T. Sollar}, keywords = {Experiment; behavioral economy; consumer decision making; feedback; performance}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Nitra}, isbn = {978-80-558-1133-8}, pages = {154-159}, publisher = {Constantine the philosopher university in Nitra}, title = {Behaviorálně ekonomické a psychologické experimenty: Propojení psychologie, managementu a marketingu}, url = {http://ppao.sk/dokumenty-na-stiahnutie}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1365858 AU - Procházka, Jakub - Ďuriník, Michal PY - 2016 TI - Behaviorálně ekonomické a psychologické experimenty: Propojení psychologie, managementu a marketingu PB - Constantine the philosopher university in Nitra CY - Nitra SN - 9788055811338 KW - Experiment KW - behavioral economy KW - consumer decision making KW - feedback KW - performance UR - http://ppao.sk/dokumenty-na-stiahnutie N2 - Předkládaný příspěvek prezentuje výzkumný projekt zaměřený na propojení behaviorální a experimentální ekonomie, sociální a pracovní psychologie, marketingu a managementu. Představuje sérii šesti plánovaných experimentů zkoumající vliv behaviorálních proměnných na výkon pracovníků a na rozhodování spotřebitelů. Projekt zahrnuje jeden field a pět laboratorních experimentů. V tomto příspěvku jsou podrobněji představeny tři z nich. Field experiment zkoumá, jak emoční vazba zákazníka k produktu ovlivňuje nabízenou cenu. První z laboratorních experimentů zkoumá rozšířené, ale výzkumem nepodložené doporučení kombinovat kritickou zpětnou vazbu vždy s nějakými pozitivními hodnoceními (sandwich feedback). Druhý se zabývá vlivem nedostupné alternativy na rozhodování spotřebitele. Cílem tohoto příspěvku je inspirovat, přispět k integraci poznatků z ekonomických a psychologických výzkumů a získat zpětnou vazbu k projektům od kolegů z jiných univerzit. ER -
PROCHÁZKA, Jakub and Michal ĎURINÍK. Behaviorálně ekonomické a psychologické experimenty: Propojení psychologie, managementu a marketingu (Behavioral economic and psychological experiments: Interconnections in psychology, management and marketing). Online. In E. Sollarova a T. Sollar. \textit{Work and Organizational Psychology 2016}. Nitra: Constantine the philosopher university in Nitra, 2016, p.~154-159. ISBN~978-80-558-1133-8.
|