SKALICKÝ, Roman. Problematika definice značky pro účely jejího ocenění (The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation). Online. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016. MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY. Hradec Králové, Česká republika: MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016, 2016, p. 575-583. ISBN 978-80-87952-17-7. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1367082, author = {Skalický, Roman}, address = {Hradec Králové, Česká republika}, booktitle = {MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY}, editor = {MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016}, keywords = {brand; brand value; brand definition}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové, Česká republika}, isbn = {978-80-87952-17-7}, pages = {575-583}, publisher = {MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016}, title = {Problematika definice značky pro účely jejího ocenění}, url = {http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1367082 AU - Skalický, Roman PY - 2016 TI - Problematika definice značky pro účely jejího ocenění PB - MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016 CY - Hradec Králové, Česká republika SN - 9788087952177 KW - brand KW - brand value KW - brand definition UR - http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en L2 - http://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=66&lang=en N2 - Cílem příspěvku je určit roli definice značky v problematice jejího ocenění. Příspěvek zkoumá interdisciplinární východiska značky, nejužívanější definice značky, odlišné pohledy na problematiku hodnoty značky a její zdroje a na působení značky, a metody k ocenění značky uváděné v České republice i v zahraničí. ER -
SKALICKÝ, Roman. Problematika definice značky pro účely jejího ocenění (The issue of brand definition for the pourpose of the brand valuation). Online. In MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016. \textit{MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY}. Hradec Králové, Česká republika: MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2016, 2016, p.~575-583. ISBN~978-80-87952-17-7.
|