SEDLÁČEK, Marek. Music Education – Terra Cognita? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 115 s. ISBN 978-80-210-8443-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8443-2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Music Education – Terra Cognita?
Autoři SEDLÁČEK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 115 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00092880
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8443-8
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8443-2016
Klíčová slova anglicky music education; art music; 20th century; music preferences; extracurricular musical activities; music listening; musical-sociological research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Marek Sedláček, Ph.D., učo 1280. Změněno: 14. 1. 2017 10:05.
Anotace
The proceedings contain full-text papers presented in the sub-section of the 28th international music teacher conference MUSICA VIVA IN SCHOLA organized by the Department of Music, the Faculty of Education, Masaryk University in Brno (the Czech Republic) on the 18–19th October 2016. The proceedings contain the historical, the philosophical-aesthetical and musical-sociological studies focusing on the current issues of music education, the contemporary art music and the music preferences of the youth.
Návaznosti
MUNI/A/0990/2015, interní kód MUNázev: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:04