Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost
TUŽILOVÁ, Petra. Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost |
Název anglicky | How elementary teachers perceive reading and reading literacy |
Autoři | TUŽILOVÁ, Petra. |
Vydání | XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | čtení;čtenářská gramotnost;četba;čtenářství;učitel;rodiče;dítě;komunikace;podpora |
Klíčová slova anglicky | reading;reading literacy;readership;books;teacher;parents;child;communication;support |
Změnil | Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 18:15. |
Anotace |
---|
Prezentace se zabývá oblastí čtenářství a čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníků ZŠ a přístupem učitelů k podpoře rodičů v rozvíjení těchto oblastí. Jsou zde shrnuty výsledky pilotního šetření ústně kladených dotazníků, ve kterých učitelé odpovídali na otázky vztahující se k jejich vlastnímu čtení a čtenářství, ke čtenářské gramotnosti ve výuce, přístupu ke čtení a četbě svých žáků a ke komunikaci a podpoře rodičů v oblasti četby a čtenářství jejich dětí. |
Anotace anglicky |
---|
This slideshow deals with the area of reading and reading literacy in grade 4 of elementary school pupils and their teachers access in assisting parents during children development of these areas. It summarizes the results of the pilot survey of the orally-asked questionnaires in which teachers answered questions related to their own reading and readership, using the reading literacy in teaching, the access to reading and readership of their pupils, and communication and support of parents in the area of reading and readership of their children. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0941/2015, interní kód MU | Název: Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy |
Investor: Masarykova univerzita, Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 12. 9. 2024 20:33