HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA and Petr VYBÍRAL. Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ (Construction sets in practical activities and in physics at primary school). Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, vol. 9, 1/2016, p. 90-96. ISSN 1805-8949. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1370981, author = {Hodis, Zdeněk and Hrbáček, Jiří and Dosedla, Martin and Vybíral, Petr}, article_location = {Olomouc}, article_number = {1/2016}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012}, keywords = {Construction sets; practical activities; physics; primary schools}, language = {cze}, issn = {1805-8949}, journal = {Trendy ve vzdělávání}, title = {Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ}, url = {http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/12.pdf}, volume = {9}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1370981 AU - Hodis, Zdeněk - Hrbáček, Jiří - Dosedla, Martin - Vybíral, Petr PY - 2016 TI - Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ JF - Trendy ve vzdělávání VL - 9 IS - 1/2016 SP - 90-96 EP - 90-96 PB - Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta SN - 18058949 KW - Construction sets KW - practical activities KW - physics KW - primary schools UR - http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/12.pdf L2 - http://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2016/01/12.pdf N2 - Vědecká studie se věnuje problematice konstrukčních stavebnic používaných v praktických činnostech a ve fyzice. Cílem práce je zhodnotit využitelnost těchto konstrukčních stavebnic ve výuce na ZŠ a navrhnout postupy, jak by se tyto stavebnice daly využít. Součástí článku je i výzkumné šetření zaměřené na to, jaké konstrukční stavebnice jsou preferovány. ER -
HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA and Petr VYBÍRAL. Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ (Construction sets in practical activities and in physics at primary school). \textit{Trendy ve vzdělávání}. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, vol.~9, 1/2016, p.~90-96. ISSN~1805-8949. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012.
|