Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1371414, author = {Chválová, Marie}, article_location = {Nitra}, article_number = {Special Issue}, keywords = {learner autonomy; learning opportunities; teacher beliefs; the process of pre-research; category system; observation; interview}, issn = {2453-7101}, journal = {International Journal on Language, Literature and Culture in Education}, title = {Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy}, url = {https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0ahUKEwjspf3QsfnRAhUExxQKHWm4BfEQFghUMAc&url=http%3A%2F%2Ffiles.jolace.webnode.sk%2F200003022-0cc7f0dc00%2FLLCE_2016_special_edition1.pdf&usg=AFQjCNFn5wVM1fyRO4D137c3nXQ5XZqEYw&sig2=Zidi1}, volume = {Vol. 3}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1371414 AU - Chválová, Marie PY - 2016 TI - Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy JF - International Journal on Language, Literature and Culture in Education VL - Vol. 3 IS - Special Issue SP - 158-177 EP - 158-177 PB - SlovakEdu, o. z. SN - 24537101 KW - learner autonomy KW - learning opportunities KW - teacher beliefs KW - the process of pre-research KW - category system KW - observation KW - interview UR - https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0ahUKEwjspf3QsfnRAhUExxQKHWm4BfEQFghUMAc&url=http%3A%2F%2Ffiles.jolace.webnode.sk%2F200003022-0cc7f0dc00%2FLLCE_2016_special_edition1.pdf&usg=AFQjCNFn5wVM1fyRO4D137c3nXQ5XZqEYw&sig2=Zidi1 N2 - Předkládaný příspěvek představuje téma rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka v 8. a 9. ročníku ZŠ, přičemž hlavní pozornost je věnována metodologii zamýšleného výzkumu a zhodnocení průběhu předvýzkumu společně s prvními výsledky výzkumu. Mezi hlavní cíle disertační práce zabývající se touto tématikou patří identifikace a analýza příležitostí k rozvíjení autonomie žáka, které poskytují učitelé, a vytvoření typologie výukových situací, které žákovu autonomii rozvíjejí. Dalším cílem je poznat, jaká mají vybraní učitelé přesvědčení ohledně žákovy autonomie a jakým způsobem se jejich přesvědčení projevuje ve výuce. K dosažení těchto cílů budou použity různé metody sběru a analýzy dat (pozorování, videostudie, rozhovor, kódování), které jsou v příspěvku blíže představeny společně s hlavními výzkumnými cíli, otázkami a pracovním postupem. Druhá část příspěvku se věnuje průběhu předvýzkumu a prezentuje první získané výsledky, přínos i možná úskalí budoucího výzkumu. ER -
CHVÁLOVÁ, Marie. Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy (Opportunities for the development of learner autonomy at lower-secondary school). \textit{International Journal on Language, Literature and Culture in Education}. Nitra: SlovakEdu, o. z., 2016, Vol. 3, Special Issue, p.~158-177. ISSN~2453-7101.
|