Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1372072, author = {Svobodová, Jindřiška}, booktitle = {XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku}, keywords = {preconception Scientific Literacy}, language = {eng}, isbn = {978-80-7394-635-7}, title = {Prekoncepty v učitelství fyziky}, url = {http://qak.upol.cz/archiv/}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1372072 AU - Svobodová, Jindřiška PY - 2017 TI - Prekoncepty v učitelství fyziky SN - 9788073946357 KW - preconception Scientific Literacy UR - http://qak.upol.cz/archiv/ N2 - Prekoncepce a miskoncepce výrazně ovlivňují učení. Článek prezentuje výsledky výzkumné studie se studenty učitelství fyziky. Ta se snaží zjistit, zda si studenti uvědomují "hermeneutický charakter cesty poznání", kterou k určování podstaty fyzikálního vědění dobírají. Sleduje zároveň, zda si při snaze o porozumění textu uvědomují rozdíly mezi svým dosavadním pojetím a pojetím autorů učebního textu a zda jejich vlastní interpretace náročných partií učiva fyziky měla kreativní či formativní dopad. ER -
SVOBODOVÁ, Jindřiška. Prekoncepty v učitelství fyziky. In \textit{XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku}. 2017. ISBN~978-80-7394-635-7.
|