Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1372255, author = {Válek, Jan and Sládek, Petr}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004}, keywords = {Mobile technologies; education; natural science}, language = {cze}, issn = {1803-6805}, journal = {JTIE - Journal of Technology and Information Education}, note = {WoS: 0/0; SCOPUS: 0/0; G Scholar: 1; ERIH+: 2}, title = {Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?}, url = {http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf}, volume = {8}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1372255 AU - Válek, Jan - Sládek, Petr PY - 2016 TI - Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? JF - JTIE - Journal of Technology and Information Education VL - 8 IS - 1 SP - 73-83 EP - 73-83 PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 18036805 N1 - WoS: 0/0; SCOPUS: 0/0; G Scholar: 1; ERIH+: 2 KW - Mobile technologies KW - education KW - natural science UR - http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf L2 - http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf N2 - Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách. ER -
VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK. Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků? (Is it possible to use mobile technology as an instrument for teaching science of the current generation of students?). \textit{JTIE - Journal of Technology and Information Education}. Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, vol.~8, No~1, p.~73-83. ISSN~1803-6805. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004.
|