ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 pp. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8428-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1372612, author = {Švec, Vlastimil and Nehyba, Jan and Svojanovský, Petr and Lawley, James and Šíp, Radim and Minaříková, Eva and Pravdová, Blanka and Šimůnková, Barbora and Slavík, Jan}, address = {Brno}, edition = {1.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8428-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 1372612 AU - Švec, Vlastimil - Nehyba, Jan - Svojanovský, Petr - Lawley, James - Šíp, Radim - Minaříková, Eva - Pravdová, Blanka - Šimůnková, Barbora - Slavík, Jan PY - 2016 TI - Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi VL - Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021084285 N2 - Kniha pojednává o fenoménu tacitních znalostí u studentů učitelství v magisterském stupni vzdělávání. Zaměřuje se jednak na teoretická východiska zkoumání tacitních znalostí a poukazuje na důležitost metodologického obratu ve zkoumání tohoto tématu. Dále představuje velmi podrobně kvalitativně orientovanou metodu sběru dat (Čistý jazyk), která byla využita v prezentovaném výzkumu. V empirické částí knihy se pak věnuje jednotlivým tématům, které úzce souvisí s tacitními znalostmi studentů, jako jsou neočekávané situace, subjektivní pojetí výuky nebo sdílení tacitních a explicitních znalostí. ER -
ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Jan SLAVÍK. \textit{Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 pp. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN~978-80-210-8428-5.
|