KOPEČNÝ, Petr and Jiřina KLENKOVÁ. Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy speciální (Impaired communication ability of pupils of special elementary school). In Bartoňová, M., Pipeková, J., Vítková, M. Strategie ve vzdělávání žáků v základní škole speciální. Texty k distančnímu vzdělávání. 1. vyd. Brno: Paido, 2016, p. 45-64. ISBN 978-80-7315-256-7. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1373401, author = {Kopečný, Petr and Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {Strategie ve vzdělávání žáků v základní škole speciální. Texty k distančnímu vzdělávání}, edition = {1. vyd.}, editor = {Bartoňová, M., Pipeková, J., Vítková, M.}, keywords = {communication abilities; communication skills; speech therapy; pupils with diasabilities; elementary school special}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-256-7}, pages = {45-64}, publisher = {Paido}, title = {Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy speciální}, year = {2016} }
TY - GEN ID - 1373401 AU - Kopečný, Petr - Klenková, Jiřina PY - 2016 TI - Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy speciální VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152567 KW - communication abilities KW - communication skills KW - speech therapy KW - pupils with diasabilities KW - elementary school special N2 - Problematika žáků s narušenou komunikační schopností, kteří jsou vzděláváni v základních školách speciálních, nabývá na významu. Současná logopedie je orientována na cílovou skupinu osob s různými druhy zdravotního postižení, předmětem zájmu logopedické intervence se tak stávají i žáci s těžkými poruchami dorozumívacích schopností, kteří často navštěvují základní školu speciální. Logoped tak působí i v těchto školských zařízeních a rozvíjí komunikační dovednosti u žáků se symptomatickými poruchami řeči. ER -
KOPEČNÝ, Petr and Jiřina KLENKOVÁ. Narušená komunikační schopnost u žáků základní školy speciální (Impaired communication ability of pupils of special elementary school). In Bartoňová, M., Pipeková, J., Vítková, M. \textit{Strategie ve vzdělávání žáků v základní škole speciální. Texty k distančnímu vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Paido, 2016, p.~45-64. ISBN~978-80-7315-256-7.
|