FRÝZOVÁ, Iva a Kateřina GORČÍKOVÁ. Regionální princip jako integrující téma v přípravě studentů učitelství pro 1. stupeň. In konference Inovácie a trendy v prírodovednom vzdělavaní. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Regionální princip jako integrující téma v přípravě studentů učitelství pro 1. stupeň
Název česky Regional principle as an integrating theme in the pregraduate education of teachers for elementary schools
Autoři FRÝZOVÁ, Iva a Kateřina GORČÍKOVÁ.
Vydání konference Inovácie a trendy v prírodovednom vzdělavaní, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky regionální princip; Regionální portfolio; příprava učitelů
Klíčová slova anglicky regional principle; the regional portfolio; teacher training
Změnil Změnila: Mgr. Iva Frýzová, učo 12077. Změněno: 22. 3. 2017 13:33.
Anotace
Příspěvek představuje regionální portfolio jako integrující prvek v pregraduální přípravě studentů Učitelství pro 1. stupeň, který vede studenty v pochopení a využívání tohoto regionálního principu v praxi základní školy. V příspěvku jsou mimo východisek pro využívání tohoto didaktického principu rozepsány jednotlivé kroky postupného vytváření odborné i didaktické části regionálního portfolia během osmi semestru, ale také závěry z reflexe zkušeností s využíváním regionálního portfolia ve výuce na PdF MU.
Anotace anglicky
Contribution introduce a regional portfolio as an integrating element in undergraduate preparation of students for first grade, which leads students to understand and use this principle in practice the regional elementary school. In the paper of the bases for the use of this didactic principle describes the individual steps of the gradual creation of professional and educational part of the regional portfolio during the eight semesters, but also a reflection of the conclusions of the experience with the use of regional portfolio at the faculty of education at MU.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:02