GAJZLEROVÁ, Lenka. Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. 1. vydání. Brno: Paido, 2016, s. 93-116. ISBN 978-80-7315-255-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií
Název česky Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií
Název anglicky Support of inclusive education with utilization of digital and multimedial technologies
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka.
Vydání 1. vydání. Brno, Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. od s. 93-116, 24 s. 2016.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-255-0
Klíčová slova česky digitální média; digitální technologie; inkluzivní vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; školský zákon; multimediální vzdělávání; tablety; iPad; bariéry; počítačová gramotnost
Klíčová slova anglicky digital media; digital technology; inclusive education; pupil with special educational needs; the Education Act; multimedia education; Tablets; iPad; barriers; computer literacy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 15. 3. 2017 22:49.
Anotace
Kapitola pojednává o podpoře inkluzivního vzdělávání za využití digitálních a multimediálních technologií se zřetelem na běžnou základní školu v České republice. Text se věnuje ICT vzdělávání v kontextu Rámcového vzdělávacího programu a problematice inkluzivního vzdělávání za využití digitálních technologií. Kapitola se zahrnuje i využití digitálních technologií u jednotlivých kategorií postižení podle lineárního dělení a bariérám ve využití multimédií a přístupu k informacím z pohledu speciální pedagogiky.
Anotace anglicky
The chapter deals with support of inclusive education via utilization of digital and multimedial technologies in mainstream elementary school in the Czech Republic. The text is focus on ICT education in the context of Framework education program and inclusive education with the use of digital technologies. The chapter includes utilization of digital technologie with regard to diverse type of disability based on liner division and barriers in use of multimedia and information access from the perspective of special education.
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 19:05