Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1375666, author = {Racek, Oldřich}, address = {Brno}, booktitle = {Management, marketing a ekonomika sportu}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Strategic marketing plan; sponsoring}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8346-2}, pages = {137-149, 173-177}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1375666 AU - Racek, Oldřich PY - 2016 TI - Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021083462 KW - Strategic marketing plan KW - sponsoring N2 - V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni. ER -
RACEK, Oldřich. Strategický marketingový plán ve sportu, jeho implementace a kontrola. Sponzorství ve sportu (Strategic marketing plan in sport, its implementation and monitoring. Sports sponsorship). In \textit{Management, marketing a ekonomika sportu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p.~137-149, 173-177, 18 pp. ISBN~978-80-210-8346-2.
|