TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain: IATED Academy, 2017, s. 4890-4899. ISBN 978-84-617-8491-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.1140.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teacher Creativity Influence on the Training in Inquiry-based Science Education
Název česky Vliv učitelské kreativity na trénink v IBSE
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Valencia, Spain, INTED2017 Proceedings.11th International Technology, Education and Development Conference, od s. 4890-4899, 10 s. 2017.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00096317
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-84-617-8491-2
ISSN 2340-1079
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2017.1140
UT WoS 000413668604136
Klíčová slova česky tvořivost; rozvoj; IBSE; učitelský trénink
Klíčová slova anglicky creativity; improvement; inquiry-based science education; teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 3. 2018 10:12.
Anotace
In this research great creative teacher development was identified during a training course in implementation of IBSE. Case study was used as a core research method within the project PROFILES in the European 7th Framework Programme. To increase effectiveness of science teacher training in innovative educational methods as IBSE, it is necessary to consider factors related to personal characteristics of the individual teacher-participants, especially creative personality traits, and reflect them in training courses.
Anotace česky
V tomto výzkumu byl identifikován velký vývoj učitelské kreativity v průběhu tréninkového kurzu v implementaci IBSE. Případová studie byla využita jako hlavní výzkumná metoda v rámci projektu PROFILES v 7RP EU. Ke zvýšení účinnosti tréninku přírodovědných učitelů v inovativních vzdělávacích metodách jako IBSE je třeba vzít v úvahu faktory vztažené k osobnosti učitele, zejména jeho kreativitu a reflektovat je v tréninkových kurzech.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:20