OPATŘILOVÁ, Dagmar. Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy (Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school). In Dana Zámečníková, Marie Vítková et al. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe. první. Brno: MU, 2015, p. 169-192. ISBN 978-80-210-8098-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1376167, author = {Opatřilová, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe}, edition = {první}, editor = {Dana Zámečníková, Marie Vítková et al.}, keywords = {Support; education; pupil with physical disability; inclusion; primary school; research; case stady}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8098-0}, pages = {169-192}, publisher = {MU}, title = {Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1376167 AU - Opatřilová, Dagmar PY - 2015 TI - Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy PB - MU CY - Brno SN - 9788021080980 KW - Support KW - education KW - pupil with physical disability KW - inclusion KW - primary school KW - research KW - case stady N2 - Kapitola se zabývá analýzou případových studií, které charakterizují specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivní základní škole ER -
OPATŘILOVÁ, Dagmar. Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy (Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school). In Dana Zámečníková, Marie Vítková et al. \textit{Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe}. první. Brno: MU, 2015, p.~169-192. ISBN~978-80-210-8098-0.
|