OPATŘILOVÁ, Dagmar. Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy (Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school). In Dana Zámečníková, Marie Vítková et al. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe. první. Brno: MU, 2015, p. 169-192. ISBN 978-80-210-8098-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Name in Czech Specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Name (in English) Specifisc of support of pupils with physical disabilities in inclusive environment of primary school
Authors OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Edition první. Brno, Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí - teorie, výzkum, praxe, p. 169-192, 24 pp. 2015.
Publisher MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-8098-0
Keywords (in Czech) Podpora; vzdělávání; žák s tělesným postižením; inkluze; základní škola; výzkum; případová studie
Keywords in English Support; education; pupil with physical disability; inclusion; primary school; research; case stady
Changed by Changed by: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Changed: 22/3/2017 10:47.
Abstract
Kapitola se zabývá analýzou případových studií, které charakterizují specifika podpory žáků s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Abstract (in English)
The chapter deals with analysis cases study which desribe specific of support of pupils with physical disabilities at the inclusive primary school
PrintDisplayed: 21/5/2024 09:38