OPATŘILOVÁ, Dagmar. Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole. In Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: MU. s. 123-130, 9 s. ISBN 978-80-210-8140-6. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Název česky Specifika podpory při vzdělávání žáka s tělesným postižením v inkluzivní základní škole
Název anglicky Specifics of support for education of students with disabilities in inclusive elementary schools
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání první. Brno, Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma, od s. 123-130, 9 s. 2016.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8140-6
Klíčová slova česky Žák s tělesným postižením; vzdělávání; inkluze; podpůrná opatření; výzkum
Klíčová slova anglicky Pupil with physical disabilities; education; inclusion; supportive measures; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 22. 3. 2017 11:15.
Anotace
Kapitola se zabývá případovou studií žáka s mozkovou obrnou, která analyzuje podpůrná opatření v základní škole.
Anotace anglicky
The chapter deals with case study of pupil with cerebral palsy witch analysis supportive measures in primary school
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 03:19