DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁ. Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením. In Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením
Název česky Možnosti diagnostiky školní zralosti u dětí se sluchovým postižením
Název anglicky Possibilities of diagnostic process of school readiness of children with hearing impairment
Autoři DOLEŽALOVÁ, Lenka a Adéla ĎÁSKOVÁ.
Vydání Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Změněno: 24. 3. 2017 14:33.
Anotace
Příspěvek se zabývá oblastí přípravy dítěte se sluchovým postižením na povinnou školní docházku a možnostmi diagnostiky školní zralosti, kterou zpravidla provádí speciální pedagogové a psychologové ve speciálně pedagogických centrech pro sluchově postižené. V příspěvku je prezentována část výsledků výzkumného šetření realizovaného v rámci diplomové práce Bc. Adély Ďáskové s názvem Školní zralost dětí se sluchovým postižením.
Anotace anglicky
The paper deals with the field of preparation of children with hearing impairment for the compulsory education and of possibilities to assess their school readiness in the diagnostic process. The diagnostics is provided by special educators and psychologists in special educational centers. In the paper results from the master study of Bc. Adéla Ďásková are partly presented, which is called School readiness of children with hearing impairment.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 23:07