DOKULIL, Miloš. „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli. In ŘEHULKA, E., REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU. s. 44-54. ISBN 978-80-210-8139-0. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
Název česky „Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
Název anglicky The “Primary“ Focus Towards the Pupil‘S Health has Been Grounded in the Teacher
Autoři DOKULIL, Miloš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. od s. 44-54, 11 s. 2015.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00094057
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8139-0
Klíčová slova česky inkluze; metylace; exponenciála (vědy); sebekontrola; vstřícnost; výkonnost (mechanicky); psychofyzické zdraví;
Klíčová slova anglicky inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc., učo 1013. Změněno: 6. 4. 2017 09:49.
Anotace
Prioritním cílem učitele není známkování žáků. Musí mít k žákům přátelský vztah. Problém je ale i vzájemný.
Anotace anglicky
inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;
Návaznosti
MUNI/A/0989/2015, interní kód MUNázev: Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:36