VRUBEL, Martin, Eva DOLEŽALOVÁ, Marie HOŠŤÁLKOVÁ, Lenka HRNČÍŘOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ, Zuzana ONDROUŠKOVÁ, Jan VIKTORIN, Michal VOSTRÝ, Marie VÍTKOVÁ a Iva ŽÁKOVÁ. Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích, sv. II. ISBN 978-80-210-8468-1. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.
Název česky Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.
Název anglicky Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II.
Autoři VRUBEL, Martin, Eva DOLEŽALOVÁ, Marie HOŠŤÁLKOVÁ, Lenka HRNČÍŘOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ, Zuzana ONDROUŠKOVÁ, Jan VIKTORIN, Michal VOSTRÝ, Marie VÍTKOVÁ a Iva ŽÁKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích, sv. II. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-8468-1
Klíčová slova česky přehledová studie; speciální pedagogika; inkluzivní pedagogika; škola; žák; asistent pedagoga; poradenství; speciální vzdělávacími potřebami; podpůrná opatření; bilingvismus; vandalismus; Williamsův syndrom; doktorský studijní program
Klíčová slova anglicky Peer Review Study; Special Education; Inclusive Education; School; Pupil; Teacher Assistant; Consulting; Special Educational Needs; Support Measures; Bilingualism; Vandalism; Williams Syndrom; Ph.D. Degrese
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 5. 6. 2017 10:47.
Anotace
Publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II. přináší souborný pohled na vývoj jednotlivých oblastí speciální pedagogiky na národní i mezinárodní úrovni. Publikace obsahuje výzkumné kapitoly napříč specializacemi, jejichž společným jmenovatelem je výzkumná metoda - přehledová studie. Publikace se věnuje prezentaci výsledků přehledového speciálně pedagogického výzkumu v oblasti školní třídy, školního poradenství a speciálně pedagogického poradenství. Hlavním zdrojem vědeckých studií pro tvorbu této publikace byly cizojazyčné databáze vědeckých výstupů - zvláště Web of Science, EBSCO a ERIH.
Anotace anglicky
The book Special and Inclusive Education in Peer Review Studies II. brings a comprehensive scientific view on Special and Inclusive Education. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at Czech and international level. This publication presents results of Peer review studies in the field of special education research. Peer reviews are focused on the field of classroom, school counselling and special education counselling. The main sources of scientific studies are foreign databases of scientific outputs - particularly Web of Science, EBSCO and ERIH.
Návaznosti
MUNI/B/1429/2015, interní kód MUNázev: Inkluzivní a speciální vzdělávání v přehledových studiích (Akronym: ISPS)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní a speciální vzdělávání v přehledových studiích, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:49