ZERZOVÁ, Jana. Výzkum rozvoje interkulturní kompetence studentů anglického jazyka pomocí Intercultural Development Inventory®, version 3 (Research into the development of intercultural competence of students of English via Intercultural Development Inventory®, version 3). Cizí jazyky. Univerzita Karlova, 2017, vol. 60, No 4, p. 3-12. ISSN 1210-0811. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1383274, author = {Zerzová, Jana}, article_number = {4}, keywords = {intercultural competence; assessment of intercultural competence; Intercultural Development Inventory®; The IDI®; version 3; students of English; first year students; final year students; teacher training}, language = {cze}, issn = {1210-0811}, journal = {Cizí jazyky}, title = {Výzkum rozvoje interkulturní kompetence studentů anglického jazyka pomocí Intercultural Development Inventory®, version 3}, volume = {60}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1383274 AU - Zerzová, Jana PY - 2017 TI - Výzkum rozvoje interkulturní kompetence studentů anglického jazyka pomocí Intercultural Development Inventory®, version 3 JF - Cizí jazyky VL - 60 IS - 4 SP - 3-12 EP - 3-12 PB - Univerzita Karlova SN - 12100811 KW - intercultural competence KW - assessment of intercultural competence KW - Intercultural Development Inventory® KW - The IDI® KW - version 3 KW - students of English KW - first year students KW - final year students KW - teacher training N2 - Příspěvek představuje výzkum realizovaný na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, jehož cílem bylo zjistit úroveň interkulturní kompetence (IC – intercultural competence) studentů prvního ročníku na začátku jejich studia (podzim 2011) a na jeho konci (podzim 2016) a dále okolnosti, které měly na rozvoj IC studentů největší vliv. Pro účely výzkumu byl použit nástroj Intercultural Development Inventory®, version 3. Výsledky naznačují, že studenti mají tendenci svou úroveň IC nadhodnocovat, přičemž se ve skutečnosti nacházejí v etnocentrických fázích IC jak na začátku, tak na konci svého studia. ER -
ZERZOVÁ, Jana. Výzkum rozvoje interkulturní kompetence studentů anglického jazyka pomocí Intercultural Development Inventory®, version 3 (Research into the development of intercultural competence of students of English via Intercultural Development Inventory®, version 3). \textit{Cizí jazyky}. Univerzita Karlova, 2017, vol.~60, No~4, p.~3-12. ISSN~1210-0811.
|