JŮVA, Vladimír a Eva VALKOUNOVÁ. Studentské hodnocení sportovní výuky. Studia Sportiva. Brno: Masarykova univerzita, roč. 11, č. 1, s. 100-117. ISSN 1802-7679. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studentské hodnocení sportovní výuky
Název česky Studentské hodnocení sportovní výuky
Název anglicky The student evaluation of sports teaching
Autoři JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva VALKOUNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Studia Sportiva, Brno, Masarykova univerzita, 2017, 1802-7679.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/17:00097211
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky kvalita výuky; studentské hodnocení výuky; vysokoškolská sportovní výuka
Klíčová slova anglicky quality of teaching; student evaluation of teaching; university sports teaching
Štítky rivok, studentské hodnocení sportovní výuky
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc., učo 1058. Změněno: 19. 2. 2018 11:33.
Anotace
V současnosti vzrůstá význam studentského hodnocení výuky (SHV) jako reakce na požadavky zvyšování kvality terciárního vzdělávání. Příspěvek se věnuje SHV zaměřenému konkrétně na sportovní vysokoškolskou výuku. V úvodu stručně charakterizuje pojetí, funkce a význam SHV. Dále identifikuje vybraná specifika studentského hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Empirická část textu popisuje metodologické aspekty a vybrané výsledky uskutečněných evaluačních a výzkumných šetření, jejichž cílem bylo vytvoření a ověření nástrojů pro studentské hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Následující diskuse analyzuje vybrané problémy, které toto konkrétní SHV provázejí. Závěr předkládá podněty a klade další otázky, které se týkají SHV zaměřeného na vysokoškolskou sportovní výuku.
Anotace anglicky
Importance of student evaluation of teaching (SET) growing currently as a response to demands of improving the quality of university education. The paper deals with SET aimed specifically at sports university education. The introduction briefly describes the concept, function and significance of SET. It also identifies selected specifics of student evaluation of university sports teaching. The empirical part of this text describes the methodological aspects and selected results of the evaluation carried out investigation and research aimed at the creation and verification tools for student evaluation of sports university teaching. The following discussion analyses selected issues that accompany this particular SET. Conclusion presents suggestions and asks other questions related to SET focused on university sports teaching.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 05:02