Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1386466, author = {Viktorin, Jan and Vrubel, Martin}, address = {Brno}, booktitle = {Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.}, edition = {1. vydání}, editor = {Vrubel, M. a kol}, keywords = {literature review, teacher assistant, pupil with special educational needs, support, inclusive education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8468-1}, pages = {7-20}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Asistent pedagoga v inkluzivním prostředí školy}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1386466 AU - Viktorin, Jan - Vrubel, Martin PY - 2016 TI - Asistent pedagoga v inkluzivním prostředí školy VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021084681 KW - literature review, teacher assistant, pupil with special educational needs, support, inclusive education N2 - Přehledová studie analyzuje devatenáct monografií, kapitol v monografiích, odborných statí a dokumentů, jež se soustředí na problematiku asistentů pedagoga u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy. Na podkladě výsledků výzkumů českých i zahraničních autorů jsme se rozhodli zaměřit na preferovanou úroveň vzdělání asistentů pedagoga, další důležité kvalifikační předpoklady asistentů, rizika spojená s nevhodným zapojením asistentů ve výuce a na kvalitu a intenzitu spolupráce asistenta s učitelem. Provedená analýza ukázala, že soustavná kooperace asistenta s učitelem, společné přípravy na výuku a společné hodnocení dřívější práce asistenta ve vyučování patří mezi nejdůležitější předpoklady pro účelný výkon práce asistenta pedagoga. V současné době je však jejich úroveň v mnoha případech nedostatečná. ER -
VIKTORIN, Jan and Martin VRUBEL. Asistent pedagoga v inkluzivním prostředí školy (Assistant Teacher in Inclusive School Environment). In Vrubel, M. a kol. \textit{Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích II.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p.~7-20. ISBN~978-80-210-8468-1.
|