Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1388259, author = {Jašková, Jana}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8547-2017}, edition = {1., elektronické vyd.}, keywords = {Pedagogical content knowledge, English for Specific Purposes, professional development, novice teacher, university teacher, mixed research design, semistructured interview, electronic questionnaire}, howpublished = {elektronická verze "online"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8547-3}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Vnímání profesních počátků v retrospektivě}, url = {https://munishop.muni.cz/obchod/knihy/didakticke-znalosti-obsahu-vysokoskolskych-ucitelu-odborneho-anglickeho-jazyka-00000038546}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1388259 AU - Jašková, Jana PY - 2017 TI - Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Vnímání profesních počátků v retrospektivě VL - Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 3 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021085473 KW - Pedagogical content knowledge, English for Specific Purposes, professional development, novice teacher, university teacher, mixed research design, semistructured interview, electronic questionnaire UR - https://munishop.muni.cz/obchod/knihy/didakticke-znalosti-obsahu-vysokoskolskych-ucitelu-odborneho-anglickeho-jazyka-00000038546 N2 - Vysokoškolští učitelé odborné angličtiny procházejí v průběhu prvních let své profese poměrně obtížným obdobím, neboť během svých studií na vysokých školách jsou zpravidla připravováni na středoškolskou výuku obecné angličtiny. Jejich předchozí vzdělání jim tedy neposkytuje potřebné znalosti, ze kterých by mohli vytvářet své didaktické znalosti obsahu. Kniha si klade za cíl seznámit čtenáře se subjektivním vnímáním vlastních profesních počátků těchto učitelů, a to z jejich retrospektivního pohledu na první tři roky výuky odborného anglického jazyka na vysokých školách. Profesní vývoj začínajících učitelů byl zkoumán na základě smíšeného výzkumného designu, kde metoda semistrukturovaných rozhovorů uskutečněných s několika respondenty byla doplněna o elektronické dotazníky zaslané všem českým vysokoškolským učitelům odborné angličtiny. ER -
JAŠKOVÁ, Jana. \textit{Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Vnímání profesních počátků v retrospektivě}. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 276 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 3. ISBN~978-80-210-8547-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8547-2017.
|