Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1389529, author = {Vlčková, Kateřina and Mareš, Jan}, booktitle = {Konference České asociace pedagoického výzkumu}, keywords = {Classroom management strategies; need for cognitive closure; student teachers; mentors}, language = {cze}, isbn = {978-80-7435-688-9}, title = {Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti (prezentace)}, url = {http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1389529 AU - Vlčková, Kateřina - Mareš, Jan PY - 2017 TI - Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti (prezentace) SN - 9788074356889 KW - Classroom management strategies KW - need for cognitive closure KW - student teachers KW - mentors UR - http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf L2 - http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf N2 - Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol a jejich cvičných učitelů, a to ve vztahu k jejich potřebě kognitivní uzavřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti (prezentace). In \textit{Konference České asociace pedagoického výzkumu}. 2017. ISBN~978-80-7435-688-9.
|