Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1389950, author = {Černý, Michal}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {LMS; e-learning; edTech; Moodle}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-88123-17-0}, publisher = {Flow}, title = {Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1389950 AU - Černý, Michal PY - 2017 TI - Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu PB - Flow CY - Brno SN - 9788088123170 KW - LMS KW - e-learning KW - edTech KW - Moodle N2 - Digitální objekty, které je možné využívat ve vzdělávání, představují zajímavou a klíčovou část toho, co si většina lidí představí pod pojmem vzdělávací technologie. Jsou to jednak zařízení, která je možné pro vzdělávání používat, ale také nástroje či výukové objekty, se kterými na nich lze pracovat a které směřují k jisté formě edukace. V jednotlivých tématech se proto zaměříme na oblast tvorby jednotlivých digitálních artefaktů, které lze pro vzdělávání druhých využít. Budeme mít na mysli především tvůrce e-learningových kurzů různého druhu, tedy osoby, které dostávají (nebo si vytváří) zadání koncipovat logicky ucelenou edukační jednotku, kterou mají naplnit různými materiály - od textových dokumentů až po videa, infografiky, 3D modely nebo testy. ER -
ČERNÝ, Michal. \textit{Tvorba digitálních vzdělávací objektů pro online prostředí: didaktické a technické poznámky k tvorbě digitálních vzdělávacích objektů (převážně) v konektivistickém a konstruktivistickém paradigmatu (Creation of digital educational objects for the online environment: didactic and technical notes on the creation of digital educational objects (predominantly) in the connectivist and constructivist paradigm)}. 1st ed. Brno: Flow, 2017, 111 pp. ISBN~978-80-88123-17-0.
|