VOJTOVÁ, Věra. INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION Final Conference. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION Final Conference
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00098166
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Inkluze; předškolní vzdělávání; přístup zaměřený na dítě; systémový přístup; spolupráce; rodiče.
Klíčová slova anglicky Inclusion; early childhood education; child centred approach; systemic approach; cooperation; parents.
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 16:37.
Anotace
Quality early childhood education (ECE) can significantly enhance the lifelong learning and flourishing of all children. The European Agency for Special Needs and Inclusive Education undertook a three-year project (2015–2017) to identify, analyse and subsequently promote the main characteristics of quality Inclusive Early Childhood Education (IECE) for all children from three years of age to the start of primary education.The aim of the conference was to introduce more closely how, within an inclusive perspective, IECE provisions across Europe are addressing the quality principles as the main outcomes of this project.
Anotace česky
Kvalita předškolního vzdělávání výrazně ovlivňuje celoživotní učení a rozvoj všech dětí. European Agency for Special Needs and Inclusive Education realizovala tříletý projekt (2015 – 2017) zaměřený na identifikaci, analýzu a současně i podporu kvalitního vzdělávání dětí od tří let do zahájení základní školy vzdělávání v evropských školách. Konference prezentovala hlavní výstupy projektu na principech kvality inkluzivního vzdělávání a podmínkách, které je tvoří.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 14:24