VOJTOVÁ, Věra. Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování (Targeted intervention in the school environment to prevent the development of behavior difficulties). In PREVENCE V KONTEXTU ÚSTAVNÍ A OCHRANNÉ VÝCHOVY. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování
Name in Czech Cílená intervence ve školním prostředí jako prevence vývoje problémového chování
Authors VOJTOVÁ, Věra.
Edition PREVENCE V KONTEXTU ÚSTAVNÍ A OCHRANNÉ VÝCHOVY, 2017.
Other information
Original language English
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Cílená intervence; školní prostředí; prevence; problémové chování; inkluzivní škola
Keywords in English Target intervention; school enviroment; challenging behavior; inclusive school.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 23/2/2023 16:40.
Abstract
Porucha chování v dětském věku je charakteristická svou dynamikou a širokým etiologickým spektrem. Klíčovým prvkem prevence jejího vývoje je diferencované nastavení intervencí tak, aby nabídly podporu právě a pouze v tom čase (včasnost a dočasnost) a do té míry (přiměřenost), která je efektivní pro naplnění specifických potřeb dítěte. V příspěvku představíme nástroj, který je vodítkem pro identifikaci konkrétních rizik pro vývoj problémového chování ve školním prostředí. Poskytuje možnosti pro sběr podložených informací pro speciálněpedagogickou cílenou intervenci etopedů z SVP popř. z ambulantních oddělení diagnostických ústavů.
Abstract (in Czech)
Porucha chování v dětském věku je charakteristická svou dynamikou a širokým etiologickým spektrem. Klíčovým prvkem prevence jejího vývoje je diferencované nastavení intervencí tak, aby nabídly podporu právě a pouze v tom čase (včasnost a dočasnost) a do té míry (přiměřenost), která je efektivní pro naplnění specifických potřeb dítěte. V příspěvku představíme nástroj, který je vodítkem pro identifikaci konkrétních rizik pro vývoj problémového chování ve školním prostředí. Poskytuje možnosti pro sběr podložených informací pro speciálněpedagogickou cílenou intervenci etopedů z SVP popř. z ambulantních oddělení diagnostických ústavů.
PrintDisplayed: 19/9/2024 19:55