KRČÁL, Michal a Radoslav ŠKAPA. How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review. Online. In Lenka Janošová, Ladislava Kuchynková, Martin Cenek. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing. Brno: Masaryk University, 2017, s. 138-148. ISBN 978-80-210-8714-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Knowledge from Customers Affects Product Design and Process Management: Initial Evidence from Systematic Literature Review
Autoři KRČÁL, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing, od s. 138-148, 11 s. 2017.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14560/17:00095190
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-8714-9
UT WoS 000432090800015
Klíčová slova anglicky customer satisfaction; reverse flows; continuous improvement; literature review
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D., učo 99246. Změněno: 10. 4. 2019 16:00.
Anotace
The goal of this paper is to report the initial evidence from an ongoing systematic literature review that focuses on the use of knowledge from customers. This article shows how the knowledge from customers affects the intersections of two disciplines: product (re)design and business process management (process optimization). We are using part of the data from a vast ongoing literature review that analyses the content of research articles that investigated how is any form of information or knowledge used for or within product design or business process management. The results of the content analysis show that not much research is focusing on the concept of using knowledge from customers in the two disciplines. Therefore, we are concluding with suggestions and directions for further research.
Návaznosti
GA16-16260S, projekt VaVNázev: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
Investor: Grantová agentura ČR, Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 06:54