UGWITZ, Pavel. Technologické perspektivy a výzkumné výzvy ve virtuální realitě. Online. In European Semester of Psychology 2017. 2017, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Technologické perspektivy a výzkumné výzvy ve virtuální realitě
Název česky Technologické perspektivy a výzkumné výzvy ve virtuální realitě
Název anglicky Technological perspectives and future research subjects in VR
Autoři UGWITZ, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání European Semester of Psychology 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14310/17:00098379
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
Klíčová slova česky virtuální realita; middleware; grafický software; psychologie; výzkumný design; metodologie
Klíčová slova anglicky virtual reality; middleware; graphics software; psychology; research desgin; methodology
Štítky NZ
Změnil Změnila: Ing. Nicole Zrilić, učo 240776. Změněno: 16. 5. 2018 09:18.
Anotace
Výzkum v oblasti virtuální reality nabízí široké spektrum možností; nicméně, tyto možnosti jsou vázány na technická řešení a limitace. Cílem přednášky bylo představit existující middlewarová řešení, pomocí nichž lze realizovat experimentální výzkum ve VR - tak, aby psychologové získali základní vhled do této problematiky.
Anotace anglicky
Research in the field of virtual reality offers vast potential; this potential, however, is constrained by technological solutions and limitations. The purpose of this talk was to familiarize psychologists with the basics of VR experiment creation process, accentuating possible experimental designs.
Návaznosti
MUNI/M/0846/2015, interní kód MUNázev: Vliv metod kartografické vizualizace na úspěšnost řešení praktických a výukových prostorových úloh
Investor: Masarykova univerzita, Vliv metod kartografické vizualizace na úspěšnost řešení praktických a výukových prostorových úloh, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 14:26