Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1396343, author = {Bortlíková, Monika}, booktitle = {AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA}, keywords = {misconception, preconception, oxygen, carbon}, language = {cze}, title = {Co si žáci představují pod pojmy kyslík a uhlík?}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1396343 AU - Bortlíková, Monika PY - 2017 TI - Co si žáci představují pod pojmy kyslík a uhlík? KW - misconception, preconception, oxygen, carbon N2 - Proces učení je kumulativní děj vedoucí k propojování a zastrukturování jednotlivých pojmů a informací, které jsou pro žáky v danou chvíli nové, do velkých celků. Pojmy, informace ale také celky jsou neustále vzájemně propojovány novými vazbami. Při výuce přírodovědných předmětů je vzájemná provázanost všech vnitřních i vnějších činitelů nepostradatelná. Tyto stimuly s sebou přinášejí pro žáka nové informace a pohledy na různé přírodovědné děje a procesy, jež v konečném důsledku mají velký vliv na tvorbu miskoncepcí. Příspěvek se zabývá problematikou identifikace miskoncepcí u žáků 8. ročníků základní školy. Předložené výzkumné šetření zahrnuje triangulaci, která je odbornou veřejností velmi vyhledávanou metodou především v pedagogicko-didaktickém výzkum. Cílem výzkumného šetření je přispět k identifikaci vybraných žákovských miskoncepcí, jejich zastrukturování v systému žákovských myšlenkových postupů a původ jejich vzniku. ER -
BORTLÍKOVÁ, Monika. Co si žáci představují pod pojmy kyslík a uhlík? In \textit{AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA}. 2017.
|